Wella
- HITCumpărăCumpărăLac pentru păr subțire, fixare ultra puternicăWella Wellaflex Volum pentru părul subțire019.82 lei20.71 leiCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăSpumă de păr cu un complex de hidratare, fixare extra-puternicăWella Wellaflex HydroStyle Mousse022.25 lei0 leiCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăHITCumpărăLac de păr, cu fixare ultra puternică "Volum și recuperare"Wella Wellaflex Volume & Repair020.37 lei25.7 leiCumpără36 of 83 produsulMai multe produseRecenzii despre Wella
- Este uleiul meu de par preferat. Îl ador, miroase atat de bine și oferă parului o textura de vis.MMihaelaUlei pentru aranjarea părului uscatWella Deluxe Rich Oil Dry Hair
- MulțumităTToma MirabelaSpumă de părWella Deluxe Wonder Volume & Protection Mousse Ultra Strong Hold
- Nu sunt deloc multumita.Am luat nuanta Dark brown sperand sa imi iasa un saten inchis (eram saten deschis). A iesit negru pana corbului si stiti...MMadaVopsea de părWella Professionals Wellaton
Vizualizate recentWellaIstoria brandului Wella
Wella AG este un brand german cu renume mondial specializat în fabricarea de produse cosmetice pentru îngrijirea părului, styling și colorare. În prezent compania este unul dintre cei mai importanți producători în domeniul frumuseții, comercializând produse pe 5 continente și în peste 150 de țări din întreaga lume. Sediul companiei este situat în partea de sud a statului federal Hesse, în orașul Darmstadt.
Istoria companiei a început în anul 1980, când un coafor din Saxonia pe nume Franz Stroher a fondat o mică afacere pentru producția de tul - o plasă ușoară transparentă, utilizată pentru fabricarea perucilor.
Evoluția companiei. Date cronologice:- În 1890, talentatul Franz dezvoltă tehnologia revoluționară Tullemoid Waterproof, care oferă o rezistență maximă la apă și proprietăți superioare de fixare a materialului perucii. Țesătura pe care a creat-o a făcut o adevărată descoperire în industria frumuseții. Perucile și articolele de păr realizate din noul material au fost comercializate abundent, ceea ce a dus la creșterea popularității firmei.
- Un venit stabil i-a permis să-și mărească capitalul și în 1894 omul își deschide o fabrică în orașul Rothenkirchen din Germania de Est. La acea vreme, Franz avea patruzeci de ani, și-a întemeiat o familie și, împreună cu soția sa, a crescut doi fii, Karl și Georg, care s-au alăturat afacerii de familie în 1898.
- Marca Wella a fost înregistrată în 1924. Perucile și articolele de păr au început să se demodeze, iar compania a fost nevoită să dezvolte un alt bestseller. Așadar, în 1927, a apărut primul tratament pentru păr din istorie.
- Anii treizeci au fost o adevărată descoperire pentru brand: au fost dezvoltate primul uscător de păr din lume cu motor integrat și primul ondulator portabil..
- După al Doilea Război Mondial, Republica Democrată Germană a preluat fabrica principală și toate brevetele acesteia au fost declarate publice. Fondatorul, împreună cu familia și câțiva angajați, decide să înceapă o afacere de la zero prin deschiderea unei mici fabrici în Hünfeld.
- Producția a reluat în 1945 și până la sfârșitul deceniului „Nouă” Wella AG avea 50 de angajați.
- În 1950, a apărut vopseaua pe bază de cremă Koleston Perfect, care combină proprietăți nutritive, hidratante și regenerante.
- În 1957, Centrul Central de Cercetare a fost deschis în Darmstadt, în statul federal Hesse, din sud. Doi ani de muncă asiduă nu au fost în zadar, iar între pereții institutului se dezvoltă Koleston 200 - o vopsea inovatoare cu o paletă naturală de nuanțe deschise palide, iar apoi seria 300 cu nuanțe mai închise.
- În anii 1960, compania a lansat linia Wella Privat - produse cosmetice profesionale care pot fi achiziționate în saloanele de înfrumusețare și utilizate independent acasă.
- În 1967, compania începe vânzările în Noua Zeelandă, Japonia, Iran și Mexic.
- În 1972, a intrat în vânzare primul șampon conceput pentru comercializarea în masă
- În paralel, Wella își extinde gama și lansează o linie de cosmetice pentru bărbați.
- În anii 1980, Wella achiziționează foarfece și echipamente Tondeo. Îngrijirea părului rămâne în continuare principalul obiectiv al companiei, dar obiectivul global este frumusețea.
În prezent bradul lansează anual diverse linii revoluționare pentru îngrijire a părului, cum ar fi: măști, șampoane, balsamuri, vopsele, geluri, lacuri, spume, paste și ceară pentru păr. În magazinul online Makeup există o gamă variată de produse Wella. Alegerea îți aparține!
Pentru prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel și pentru obținerea ofertelor personalizate, avem nevoie de acordul dvs. pentru utilizarea datelor individuale. De fiecare dată când vizitați site-ul nostru web sau îl utilizați în continuare, acceptați automat prelucrarea datelor cu caracter personal. Folosim cookie-uri pe site-ul nostru. Unele dintre ele sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim site-ul, cât și experiența dvs. Modul în care puteți obiecta, precum și detaliile despre cookie-urile și urmărirea noastră, pot fi găsite în rubrica protecția datelor .