Benefit
- CumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăSetBenefit Twice As Precise Precisely My Brow Travel Set (brow/pencil/2x0.08g) (03 -Warm Light Brown)207CumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăCumpărăRecenzii Benefit
- ConcealerBenefit Cosmetics Boi-ing Cakeless Concealer★★★★★E un concealer bun. Acoperirea pentru mine e medie spre mare, dar eu am niste...Lavinia, Lehliu-Gară
- Benefit They're Real! (mini)Rimel pentru gene★★★★★Face genele sa para ireale. Le separa frumos, le alungeste si confera volum incredibil.Ana, Poarta Alba
Vizualizate recent
BenefitIstoria Benefit
Brandul Benefit a fost fondat de surorile Ford, care aveau o pasiune specială pentru frumusețe și sprâncene. După ce s-au mutat la San Francisco, au înțeles că au nevoie de o afacere. Atunci au aruncat o monedă și astfel a apărut primul magazin de machiaj. Deciziile rapide și creative ale directorilor de marcă au primit un răspuns bun din partea orășenilor. Acest lucru s-a datorat calității ridicate a produselor, ambalajelor neobișnuite și denumirilor amuzante ale produselor. De exemplu, unul dintre rimelurile populare se numește „They are real”, iar ambalajul are un stil retro. Planul de afaceri inițial al lui Jean și Jane a fost de a câștiga 33 de dolari pe zi dar micul lor magazin original de machiaj din San Francisco, era obligat să obțină mai multe! În 1900 apare Casa Benefit, iar în 1997 se deschide primul magazin din străinătate în orașul Londra. În 1999 holding-ul Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) achiziționează Benefit.
Benefit este un brand în creștere rapidă, cu magazine în 50 de țări. În compania lor, fetele au întruchipat filosofia distracției, jocului și libertății în raport cu frumusețea. Sursa principală a frumuseții feminine este zâmbetul - fondatorii companiei au spus în mod repetat acest lucru.
Produse cosmetice folosite de vedete
- Compania a obținut titlul de expert mondial în îngrijirea sprâncenelor. Sortimentul mărcii include peste 50 de produse doar pentru sprâncene.
- Marca se bazează pe frumusețea naturală, prin urmare nu creează nuanțe pretențioase strălucitoare. În schimb, producătorul sugerează crearea unui machiaj natural care să vă ajute să ieșiți din mulțime în mod natural în epoca chirurgiei plastice.
- Nuanțele benefice subliniază forma naturală a ochilor și a buzelor, expresivitatea aspectului și prospețimea naturală a unei fețe tinere.
- Cosmeticele sunt hipoalergenice, deci sunt potrivite pentru toată lumea. O excepție este doar pentru cei care au intoleranță individuală la anumite componente din compoziție.
- Fanii mărcii sunt personalități celebre precum Jennifer Lopez, Paris Hilton, Penelope Cruz și alții.Produsele brandului pot fi achiziționate pe site-ul makeup.ro. Aici veți găsi informații referitor la fiecare produs, precum și recenzii din partea clienților, iar produsele vor fi livrate în cel mai scurt timp.
AutentificarePentru prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel, site-ul nostru utilizează politica cookie. Totuși puteți oricând schimba setările browserului. Informații adăugătoare găsiți în compartimentul: Politica de confidențialitate.