Lancome
- DEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALLancome Teint Idole Ultra Wear 24h Longwear FoundationFond de tenPromoțieBrandy Sale – Reduceri de până la -40% doar până pe 28 mai (inclusiv)! Prețurile de pe site includ deja reducerea.40★★★★★206 lei302 leiCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCremă de față anti-îmbătrânire extrem de eficientă, cu peptide, acid hialuronic și niacinamidăLancome Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream5★★★★★457 lei664 leiCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereConcentrat anti-îmbătrânire cu triplă acțiune de înaltă potențăLancôme Renergie H.C.F. Triple Serum19★★★★★290 lei419 leiCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALLancome Teint Idole Ultra Wear SPF15Fond de tenPromoțieBrandy Sale – Reduceri de până la -40% doar până pe 28 mai (inclusiv)! Prețurile de pe site includ deja reducerea.262★★★★★393 lei0 leiCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereLancome Teint Idole Ultra Wear All Over ConcealerCorector universal pentru față13★★★★★123 lei232 leiCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpărăDEALCadou la alegereCumpără36 din 168 produseMai multe produseRecenzii despre LancomeVizualizate recentLancome
Un pic de istorie
Lancome este un brand francez de cosmetice de lux. Compania a fost fondată în 1935 de Armand Petitjean. A fost nevoie de mult timp pentru a alege numele, deoarece fondatorul dorea ca acesta să sune melodic în orice limbă. Lui Armand i-a plăcut foarte mult numele castelului francez - Le Chateau de Lancosme, l-a modificat ușor și s-a obținut rezultatul dorit.
Primele cinci parfumuri ale mărcii au fost întâmpinate cu recenzii pozitive, precum și cu publicații primitoare în presă. Armand a profitat imediat de acest succes pentru a extinde colecția. În 1936, a fost completat cu produse de îngrijire a pielii, iar în 1938 - cu produse cosmetice decorative. În 1940, produsele Lancome erau deja prezentate în 30 de țări ale lumii.
În timpul celui de-al doilea război mondial, compania traversa o perioadă dificilă. Cu toate acestea, Armand a găsit o cale de ieșire și a deschis o școală în 1942, în care femeile au dobândit cunoștințele necesare în domeniul cosmetologiei și au învățat cum să vândă astfel de produse.
Lancome este viu!
După război, compania și-a revenit cu succes și a continuat să se dezvolte. Pentru a-l face ușor de recunoscut, Petitjean a dezvoltat un logo special. Inițial, a constat din trei componente: o floare de lotus, un heruvim și un trandafir. Ulterior, sigla a fost simplificată, la început a rămas doar trandafirul și apoi doar contururile sale.
Până la sfârșitul anilor 50, produsele brandului sunt deja reprezentate în mai mult de 100 de țări, dar la începutul anilor 60, vin vremuri dificile pentru companie. Concurența acerbă pe piața franceză a produselor cosmetice și apariția de noi mărci care au intrat în ofensivă împotriva mărcilor deja cunoscute au dus la scăderea vânzărilor.
Armand Petitjean a pierdut controlul și în 1961 a predat conducerea fiului său. Cu toate acestea, el nu a putut restabili pe deplin activitatea întreprinderii. În 1964, Lancome a devenit proprietatea faimosului concern L'Oreal. Această afacere a devenit o nouă pagină în istoria mărcii și și-a întărit faima la nivel mondial. Noul proprietar a reușit să păstreze adevăratul spirit francez al mărcii și să aducă ceva complet nou.
Brandul a început să se dezvolte dinamic în trei direcții: produse de îngrijire a pielii, cosmetice decorative și parfumerie. Se fac modificări în design. În 1996, trandafirul grafic devine mai expresiv pe măsură ce accentul este pus pe feminitate și eleganță. În 2007, trandafirul este mai puțin frecvent, iar numele mărcii de pe ambalaj este mai mare și mai strălucitor. Astfel, compania proprietară subliniază că marca în sine este deja atât de cunoscută și populară în întreaga lume încât nu are nevoie de un design suplimentar.
Magazinul on-line makeup.ro prezintă o colecție extinsă de produse Lancome. Fiecare dintre oaspeții noștri va putea alege și cumpăra o opțiune potrivită.