Politica de retur

Magazinul online Makeup.ro - este platforma care îți pune la dispoziție produse sută la sută originale direct de la producător. Pentru a asigura siguranța consumatorilor, acțiunile magazinului sunt reglementate de legislația în vigoare atât pe teritoriul României cât și Uniunea Europeană!

Situațiile în care se face retur:

1. Produsul nu corespunde informațiilor plasate pe site (fotografie, descriere, denumire, nuanță, consistență).
3. Termenul de valabilitate este expirat!
4. Produsul a suportat careva daune majore, în timpul transportării (din a cărei cauză clientul este pus în dificultate în vederea utilizării produsului după destinație).
5. Alte cazuri care nu țin de responsabilitatea magazinului returul se face doar la discreția noastră și cu condiția că clientul suportă cheltuielile pentru livrare tur-retur.

Magazinul Makeup.ro rezervă dreptul după sine, prin lege, să ceară dovezi concludente (poze la produsele unde să fie vizibile defectele, codul de bare ce poate confirma că produsul este achiziționat prin intermediul nostru, poză unde să fie vizibil conținutul coletului, sticker-ul coletului- ce conține denumirea expeditorului în cazul dat Makeup)

Returnarea produselor cosmetice, achiziționate pe site-ul Make-up, poate fi solicitată efectuând următorii pași.

1. Completați formularul de retur a produsului.

Cumpărătorul are la dispoziție 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor. Produsele cosmetice care au fost desigilate și/sau folosite nu vor fi acceptate pentru retur. Completați următorul formular. Printați formularul de retur, fotografiați coletul primit și expediați fișierele la adresa electronică. Imaginea produsului va simplifica modalitatea de returnare a bunurilor și va asigura rambursarea sumei achitate.

2. Produsele livrate care prezintă deteriorări și sunt de o calitate necorespunzătoare, le puteți returna completând formularul de retur.

3. Modalitate de returnare.

Dacă ați ales opțiunea de livrare Coletaria.ro, dispuneți de 2 modalități:

1. Luați legătura cu un curier(indiferent de compania de curierat)
Se oferă serviciul Contra ramburs, serviciu a cărui particularitate constă în achitarea curierului pentru livrarea coletului la punctul de destinație.
Coletul îl prezentați expeditorului împreună cu ID-ul companiei.

2. Contactați compania noastră printr-un apel telefonic, pentru a vă oferi AWB-ul cu care o să puteți lăsa coletul la orice punct Coletaria.ro

Dacă ați ales opțiunea de livrare prin Urgent Cargus sau Fan Courier:

După ce ați convenit cu managerul detaliile returnării și ați completat actele necesare, ambalați produsul într-o cutie și așteptați să fiți contactat de curierul nostru pentru a prelua coletul de la dvs.

Asigurați-vă că ați îndeplinit condițiile menționate mai sus, în caz contrar, procedura de retur nu va fi posibilă.

4. După recepționarea coletului, timp de 14 zile, clientul va fi contactat de către departamentul Relații Clienți și va fi anunțat cu privire la rambursarea sumei în contul specificat. Suplimentar, clientul va primi detalii prin e-mail referitor la comandă.

Zilnic de la 7.55 la 20.05
Solicitați un apel
Coș(0)

Logare

Setați o nouă parolă

Revenim cu apel!

O lume a frumuseții prin o singură atingere: descărcați aplicația MAKEUP

Faceți click pe pe “Partajare” 
selectați “Pe ecran “Acasă” 

Faceți click pe “Adăugați pe ecranul principal” din meniul browserului.

Pictograma aplicației va fi afișată pe ecranul dvs. Și veți putea în orice moment să vă bucurați de o nouă achiziție.