Politica de retur

Retragerea fără motiv

Suntem receptivi față de clinții noștri de aceea am elaborat un procedeu sigur și comod în cazul în care ați decis să vă retrageți din acordul de vânzare-cumpărare. 

Astfel vrem să vă aducem la cunoștință că Clientul poate să se retragă dintr-un acord fără a explica motivul, în termen de 14 zile din momentul achiziționării produselor.

Însă dacă este posibil vă rugăm să menționați din ce cauză renunțați la produs pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

 

Important:

Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea), stipulat în art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011

 

Pentru a putea exercita dreptul de retragere, este suficient să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat iar solicitarea dumneavoastră urmează a fi analizată și urmează să fiți informat referitor la decizia magazinului. Este necesar să expediați pozele produselor pentru care solicitați efectuarea returului (să conțină și informația legată de produs: batch code, cod de bare). Solicitarea dvs. o puteți face prin intermediul unei scrisori la adresa [email protected] sau ne puteți suna la numărul de telefon 0377101536

Returnarea produselor se face prin intermediul curierului, solicitat de către magazin pentru a fi posibilă urmărirea coletului până în momentul recepționării.

 

Costurile transportului vor fi suportate de către consumator. (în conformitate cu prevederile OUG 34/2014)

 

Clientul va fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului.

Produsul urmează a fi returnat în ambalajul său original, intact, însoțit de formularul de retur, vezi aici. Produsele pot fi împachetate în cutia în care au fost expediate, în caz că aceasta nu a fost păstrată, puteți utiliza oricare altă cutie simplă potrivită în acest sens. 

 

Rambursare

 

Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legislație - 14 zile lucrătoare.

Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.

În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.

În cazul achitării prin ramburs, pentru rambursarea banilor va fi necesar să prestați datele bancare, mai exact IBAN (24 caractere) și codul SWIFT prin intermediul cărora banii vor fi returnați în cont.

Zilnic de la 7.55 la 20.05
Solicitați un apel
Coș(0)

Logare

Recuperare parolă

Revenim cu un apel!