Reclamații

MAKEUP mereu pune accent pe calitate atunci când e vorba de produse dar și de asistență, iar din cauza că nu suntem asigurați de situații în care produsele expediate prezintă anumite defecte, oferim garanția că problema va fi rezolvată fără întârziere și într-un mod optim. 

 

Când pot depune reclamație?

MAKEUP își asumă responsabilitatea pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor:

- 24 de luni - pentru produsele tehnice (dispozitive);
- 30 de zile - pentru produsele cosmetice decorative, de îngrijire și parfumerie.

Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare.  
Poți depune o reclamație în următoarele cazuri:

 

1.    Produsul este necorespunzător (prezintă un defect, nu este funcțional sau nu întrunește caracteristicile enunțate de către vânzător)

2.    Termenul de valabilitate este depășit.

3.    Produsul este altul decât cel achiziționat. (Excepție constituie produsele a cărui ambalaj a fost modificat de către producător în urma unui rebranding, cu condiția că funcțiile acestui produs rămân neschimbate).

 

Ce drepturi am, în caz că depun o reclamație?

În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație sub formă de voucher (reducere). Ai dreptul să soliciți înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.

Dacă defectul este însemnat, te puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiți produsul înapoi, iar noi îți rambursăm integral prețul de achiziție.

 

Cum depun reclamația?

Dacă ai decis să depui reclamație pentru anumite produse, te îndemnăm să ne contactezi la nr. de tel: 0377101536, sau să ne expediezi la adresa de email - [email protected] o scrisoare care să conțină relatarea succintă a intenției tale precum și motivul depunerii reclamației. Obligatoriu te rugăm să atașezi dovezile sub formă de poze și/sau video în care să fie vizibile toate neajunsurile produsului achiziționat (inclusiv pozele ce conțin codul lotului și codul de bare). 

Te vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail. De asemenea, te putem contacta prin telefon.

Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, ai dreptul să te retragi din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esențial să ne acorzi asistența necesară.

*Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător, rebranding etc.).

**Important! Poți recepționa un produs fără membrana de protecție (folia de celofan). Deoarece tot mai multe companii producătoare de articole cosmetice încep să adopte o politică eficientă în vederea protecției mediului, s-a recurs la diferite metode de combatere al daunelor ecologice, ex. reciclarea recipientelor, cutiilor, excluderea foliilor din plastic. Cu toate acestea, integritatea produselor este garantată, prin ermeticitatea recipientelor sau în unele cazuri sunt aplicate sigilii de dimensiuni mai mici. 

*** Hipersensibilitatea sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. La fel și defectele produselor oferite cadou sau ale altor prestații gratuite, oferite suplimentar față de comanda ta, nu pot fi considerate defecte de produs.

 

În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.

 

Regulamentul European privind produsele cosmetice CE 1223/2009 stabilește expres cerințele obligatorii cu referire la etichetare și comunicarea clară a informațiilor relevante privind siguranța produselor cosmetice. Fiecare dintre aceste aspecte trebuie respectate cu strictețe de către producători pentru orice produs cosmetic care dorește să intre pe piața europeană. Două incluziuni importante în temeiul regulamentului pe care unii producători și consumatori le consideră deseori confuze sunt Data de expirare și Perioada după deschidere (PAO). Ambii factori sunt examinați cu scopul de a asigura siguranța maximă pentru consumator.

 

Data expirării - unui produs (sau „termenul de valabilitate”) este percepută ca perioada de timp în care un produs încetează să mai acționeze în modul în care este specificat de către producător. În esență, desemnează perioada de timp în care este sigur de utilizat și își va îndeplini scopul pentru care a fost conceput. În funcție de tipul și natura produsului, data expirării poate varia, acest lucru poate fi caonsecința unor factori precum:

* Modul în care este utilizat sau manipulat produsul (interacțiunea cu corpurile umane, bacterii, ciuperci etc.)

* Unde și cum este depozitat produsul (temperatura și expunerea la lumină)

* Dacă produsul se poate usca sau lichefia (își poate modifica consistența) în timp

* Componența chimică a produsului și dacă aceasta poate duce la separarea elementelor ce stau la baza formulei

 

În conformitate cu Regulamentul CE 1223/2009, dacă un produs cosmetic are o durată de valabilitate mai mică de 30 de luni, o dată de expirare trebuie să fie indicată în mod clar pe ambalajul produsului. În cazurile în care termenul de valabilitate depășește 30 de luni, nu este necesară plasarea unei date de expirare pe ambalaj, însă este stabilită o perioadă după deschidere (PAO).

 

Perioada după deschidere (PAO) se referă la perioada de timp în care un produs va rămâne stabil și sigur pentru utilizare după ce a fost deschis pentru prima dată. Ca atare, este în strânsă legătură cu gradul de degradare la care poate fi expus un produs, totuși, în acest caz, punctul decisiv este momentul primei utilizări sau când a avut loc interacțiunea directă cu consumatorul (și inevitabilul riscul de contaminare microbiană în acesta).

Consumatorii pot face diferența între data de expirare a unui produs și PAO-ul său, acordând atenție marcajelor lor distinctive.

 

Care este Batch Code-ul? În termeni industriali, numărul lotului (batch code) este desemnarea, în cifre și / sau litere, utilizată pentru a identifica și urmări un lot de produse identice care împărtășesc anumite caracteristici ale producției (timpul de producție, data producției, codul de identificare etc.). Informația exactă și descifrarea codului lotului poate fi prestată doar de producător, fiind o informație internă de codificare. Producătorii au dreptul să reutilizeze aceeași combinație distinctă la un interval anumit de timp, cu condiția că precedentul lot căruia i s-a atribuit acest număr, deja a ieșit din uz din motivul depășirii termenului de valabilitate. 

Descifrarea prin intermediul calculatoarelor cosmetice poate fi făcută doar în cazul în care aceste platforme dețin informația necesară de la producător. De regulă aceste calculatoare sunt setate la un termen general de 36 luni, ce poate crea anumite divergențe în raport cu descifrarea termenului valabilității pentru produsele de parfumerie, din motiv că în formula acestor produse este utilizat alcoolul (ce servește drept conservant) la păstrarea corespunzătoare produsele pot fi utilizate și până la 5 ani.

  

Contacte

Răspundem neapărat oricăror întrebări pe care le-ai putea avea în legătură cu reclamațiile tale, dacă ne contactezi la e-mailul reclamatii@makeup.ro sau la nr. de telefon 0377101536.

 

Logare

Recuperare parolă

Revenim cu un apel!