Reclamații

Magazinul online Makeup.ro - este platforma care îți pune la dispoziție produse sută la sută originale direct de la producător. Pentru a asigura siguranța consumatorilor, acțiunile magazinului sunt reglementate de legislația în vigoare atât pe teritoriul României cât și Uniunea Europeană!
Cu toate acestea pot apărea situații în care produsele să nu satisfacă deplin așteptările clientului, iar în acest caz sarcina noastră constă în a colabora cu clienții, deoarece opinia dvs. contează pentru noi.
Fiecare recenzie primită ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor prestate.

Situațiile în care sunteți în drept să depuneți o reclamație:

1. Produsul nu corespunde informațiilor plasate pe site (fotografie, descriere, denumire, nuanță, consistență).
3. Termenul de valabilitate este expirat!
4. Produsul a suportat careva daune în timpul transportării.

În aceste cazuri clientul este în drept să ceară înlocuirea produsului, sau returnarea echivalentul sumei achitate la data efectuării comenzii, doar în cazurile în care magazinul este de vină pentru producerea acestor situații.

În cazul în care eroarea este produsă din cauza acțiunilor clientului, magazinul nu poartă nici o răspundere!

Cum depuneți o reclamație?
Pentru a depune o reclamație este necesar să completați următorul formular. Acesta trebuie transmis la adresa de e-mail [email protected], de asemenea trebuie tipărit, completat și atașat în coletul cu produse.

După ce ați discutat cu managerul nostru pentru a returna produsele, urmează să primiți un apel de la curier, care va veni la adresa dvs. pentru a ridica coletul. Banii vor fi rambursați în contul bancar personal, care va fi indicat în formularul de retur, transmis anterior.
Nu uitați să împachetați produsele într-un mod sigur, astfel încât acestea să nu fie deteriorate în timpul transportării. Vă recomandăm să returnați produsele în cutia lor originală.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la nr. de telefon: 037 71 01 536.

Examinarea plângerilor
Magazinul online Makeup.ro are la dispoziție 14 zile lucrătoare pentru a procesa reclamația. În calitate de client, aveți dreptul: de a anula contractul de vânzare-cumpărare a produsului, de a înlocui produsul deteriorat cu unul nou, de a cere repararea gratuită sau de a reduce prețul acestui produs. Iar noi vom încerca să soluționăm plângerea într-un timp rezonabil, fără a vă crea disconfort.


Prevederi legislative 

 

ARTICOLUL 16 (Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative) 

Exceptări de la dreptul de retragere Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Zilnic de la 7.55 la 20.05
Solicitați un apel
Coș(0)

Logare

Setați o nouă parolă

Revenim cu apel!