Reclamații

Magazinul online Makeup.ro - este platforma care îți pune la dispoziție produse sută la sută originale direct de la producător. Pentru a asigura siguranța consumatorilor, acțiunile magazinului sunt reglementate de legislația în vigoare atât pe teritoriul României cât și Uniunea Europeană!
Cu toate acestea pot apărea situații în care produsele să nu satisfacă deplin așteptările clientului, iar în acest caz sarcina noastră constă în a colabora cu clienții, deoarece opinia dvs. contează pentru noi.
Fiecare recenzie primită ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor prestate.

Situațiile în care sunteți în drept să depuneți o reclamație:

1. Produsul nu corespunde informațiilor plasate pe site (fotografie, descriere, denumire, nuanță, consistență).
3. Termenul de valabilitate este expirat!
4. Produsul a suportat careva daune în timpul transportării.

În aceste cazuri clientul este în drept să ceară înlocuirea produsului, sau returnarea echivalentul sumei achitate la data efectuării comenzii, doar în cazurile în care magazinul este de vină pentru producerea acestor situații.

În cazul în care eroarea este produsă din cauza acțiunilor clientului, magazinul nu poartă nici o răspundere!

Cum depuneți o reclamație?
Pentru a depune o reclamație este necesar să completați următorul formular. Acesta trebuie transmis la adresa de e-mail [email protected], de asemenea trebuie tipărit, completat și atașat în coletul cu produse.

După ce ați discutat cu managerul nostru pentru a returna produsele, urmează să primiți un apel de la curier, care va veni la adresa dvs. pentru a ridica coletul. Banii vor fi rambursați în contul bancar personal, care va fi indicat în formularul de retur, transmis anterior.
Nu uitați să împachetați produsele într-un mod sigur, astfel încât acestea să nu fie deteriorate în timpul transportării. Vă recomandăm să returnați produsele în cutia lor originală.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la nr. de telefon: 037 71 01 536.

Examinarea plângerilor
Magazinul online Makeup.ro are la dispoziție 14 zile lucrătoare pentru a procesa reclamația. În calitate de client, aveți dreptul: de a anula contractul de vânzare-cumpărare a produsului, de a înlocui produsul deteriorat cu unul nou, de a cere repararea gratuită sau de a reduce prețul acestui produs. Iar noi vom încerca să soluționăm plângerea într-un timp rezonabil, fără a vă crea disconfort.


Zilnic de la 7.55 la 20.05
Solicitați un apel
Coș(0)

Logare

Setați o nouă parolă

Revenim cu apel!

O lume a frumuseții prin o singură atingere: descărcați aplicația MAKEUP

Faceți click pe pe “Partajare” 
selectați “Pe ecran “Acasă” 

Faceți click pe “Adăugați pe ecranul principal” din meniul browserului.

Pictograma aplicației va fi afișată pe ecranul dvs. Și veți putea în orice moment să vă bucurați de o nouă achiziție.