Bourjois
- DEALBourjois Little Round Pot BlusherFard de obrazPromoțieCumpără 2 unități pentru a obține până la -10% reducere la fiecare 2 articol. Nuanța sau volumul la care se aplică oferta este marcat cu un asterisc1057★★★★★23.24 lei45.37 leiCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăDEALBourjois Rouge Edition Velvet LipstickRuj lichid matPromoțieParfumuri, produse cosmetice și accesorii de la brandurile tale preferate la super prețuri. Prețurile pe site sunt indicate cu reduceri679★★★★★26.77 lei45.82 leiCumpărăHITCumpărăDEALBourjois Eye Catching Nude PalettePaletă fard de ochiPromoțieCumpără 2 unități pentru a obține până la -10% reducere la fiecare 2 articol102★★★★★76.08 lei0 leiCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăDEALBourjois Little Round Pot Individual EyeshadowFard de ochiPromoțieCumpără 2 unități pentru a obține până la -10% reducere la fiecare 2 articol. Nuanța sau volumul la care se aplică oferta este marcat cu un asterisc69★★★★★27.9 lei38.6 leiCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITCumpărăHITBourjois Volume Glamour Push Up Waterproof MascaraRimel rezistent la apă pentru volum10★★★★★34.03 lei37.92 leiCumpărăHITCumpărăRecenzii despre Bourjois
- Bourjois Twist Up The Volume MascaraRimelSponsorizatAcest produs este promovat prin intermediul serviciului nostru de publicitate Makeup Ads. Aflați mai multe despre programul nostru de publicitateMi-a plăcut foarte mult această mascara. Simt că este proaspătă și se aplică ușor pe gene. Mulțumesc pentru livrarea rapidă!AAnna★★★★★
Vizualizate recentBourjoisDin paginile istoriei
Brandul francez Bourjois este considerat unul dintre cele mai vechi din lume - primele sale produse au apărut în 1863. Fondatorul companiei este actorul de teatru Joseph-Albert Ponsen, care a încercat să creeze un machiaj ușor, pentru el și colegii săi. Până la acest moment, artiștii foloseau agenți cu consistență grea și grasă, dar Ponsen a venit cu o tehnică pentru a face fardul uscat ușor de aplicat, sigur pentru sănătate și care să fie la un preț bun.
Noul brand a devenit rapid popular în lumea scenei - o paletă bogată, o textură bună și un ambalaj practic au simplificat aplicarea machiajului. Remediul era fabricat în mici borcane rotunde, a câștigat multe recenzii pozitive și a început treptat să fie utilizat masiv în toate teatrele imperiale din Paris, precum și de multe doamne. La dezvoltarea producției, Ponsen a apelat la ajutorul prietenului său - Alexander Napoleon Bourgeois, astfel brandul a primit numele de Bourjois.
Un progres în dezvoltarea industriei cosmetice
„Bucuria vieții” - acesta este sloganul brandului, care a oferit lumii o mulțime de produse noi, convenabile, eficiente și accesibile pentru crearea machiajului, astfel încât femeile din întreaga lume să se simtă frumoase și încrezute. Este dificil să nu notăm meritele sale în domeniul cosmeticelor decorative: crearea primului fard bazat pe tehnologia coacerii pulberii cu apă în cuptor; primul set de machiaj din lume pe care îl poți purta cu tine; adăugarea oglinzilor la pudră și blush, care a devenit nașterea conceptului de „produse cosmetice compacte”; popularizarea prafului de orez ca un mijloc eficient în evidențierea tonului pielii; dezvoltarea designului mini a ambalajelor, forme interesante pentru articole de parfumerie.
Este destul de ușor să recunoști orice produs Bourjois prin exteriorul rafinat și scump, cu auriu sau stil vintage. În fiecare an, compania creează colecții sezoniere de produse cosmetice, lucrând cu atenție la nuanțele și textura lor, astfel încât acestea să corespundă perioadei de timp a lansării pe piață. Doar acest producător are luciu de buze cu efect revigorant, iar multe remedii sunt numite după perioade istorice.
Bourjois - un adevărat expert în inovație
Astăzi brandul este un adevărat expert în inovație: primul rimel dublu din lume Coup de Théâtre, primul fard de ochi friabil Suivez Mon Regard cu o perie înglobată și multe alte invenții ...Știați că catalogul companiei include peste 400 de nuanțe diferite, iar peste 100 noi apar în fiecare an? O întreagă echipă de specialiști lucrează cu atenție la acestea, studiind în detaliu piața, astfel încât nuanțele noi să apară exact atunci când sunt la cerere. Dezvoltarea fiecărei culori este o lucrare foarte ostenitoare și este nevoie de mult timp până să-și ia locul potrivit în paleta diversă de tonuri.
Bourjois verifică toate etapele producției sale - calitatea, siguranța și designul mijloacelor cosmetice fabricate exclusiv în Franța.Produsele renumitei mărci pot fi achiziționate la cele mai avantajoase prețuri pe magazinul online de mijloace cosmetice - MAKEUP.
Pentru prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel și pentru obținerea ofertelor personalizate, avem nevoie de acordul dvs. pentru utilizarea datelor individuale. De fiecare dată când vizitați site-ul nostru web sau îl utilizați în continuare, acceptați automat prelucrarea datelor cu caracter personal. Folosim cookie-uri pe site-ul nostru. Unele dintre ele sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim site-ul, cât și experiența dvs. Modul în care puteți obiecta, precum și detaliile despre cookie-urile și urmărirea noastră, pot fi găsite în rubrica protecția datelor .